کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید محمد رضا مشیری به نام بیا نزدیکم دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید محمد رضا مشیری به نام بیا نزدیکم

Mohammad Reza Moshiri   Bia دانلود آهنگ جدید محمد رضا مشیری به نام بیا نزدیکم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Reza Moshiri – Bia Nazdikam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Reza Moshiri – Bia Nazdikam

متن آهنگ محمد رضا مشیری به نام بیا نزدیکم

به پای عشق تو اون دوتا چشمتو من گرفتارم

تویی همه دنیامو من از تو چشمامو برنمیدارم

چی بگم از حسم با همه احساسم میدونی من تورو میخوام

وقتی تو اینجایی ما دوتا تنهایی این لحظه رو میخوایم

بیا نزدیکم تو که هستی خوبه حالم

واست میمیرم خیلی زیاد دوستت دارم

بیا نزدیکم تویی همه دنیای من

بی تو تاریکه تموم لحظه های من

همه ی احساسم این روزا حواسم سمت تو میره

تویی آروم جونم دوست دارم بمونم به چشات خیره

وقتی که با منی به من زل میزنی حس میکنم تو خواب و رویام

با تو روی ابرام بی خبر از فردا نمیدونم کجای دنیام

بیا نزدیکم تو که هستی خوبه حالم

واست میمیرم خیلی زیاد دوستت دارم

بیا نزدیکم تویی همه دنیای من

بی تو تاریکه تموم لحظه های من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید محمد رضا مشیری به نام بیا نزدیکم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ